Astrids födelsedag part1


sötaste Astrid par dagar innan hennes födelsedag! mitt solstråle! Tänk att hon har blivit så stooor nu...

Visst var Astrid duktig på att ta bild på mig ;)? Hon har börjat fatta hur man hantera en kamera, wow ;)

hade mina sköna brudarna; elsa o joona hos mig i förra helgen.
Vi njöt av muffins smet ;) Vi bakade muffins o gjorde tårta inför Astrids födelsedagskalas
Alltid mysigt att ha kära o nära hos mig.


Vi har valt att fira Astrids födelsedag 2 dagar tidigare än hennes riktig dag pga vi alla jobbade då, även jag ensam med henne, det var ju bättre med fler. Joona o Elsa sov i Astrids rum, vi kom överens att jag o Micke skulle vara vakna kl åtta och hoppas på vi var vakna innan Astrid.. annars skulle Elsa eller Joona väcka oss o be att fira på en gång om hon vaknade... Vi vaknade före henne.. precis vi skulle komma igång kom Joona ut o sade hon var vaken... jävla typiskt tänkte jag... Elsa fick underhålla henne i hennes rum... Hon sade att mamma o Micke skulle komma o överraska henne, bara hon skulle vänta lite.. hon stod o väntade m elsa.. inte bra tålamod hade hon till sist, haha... Sen kom vi in. Micke med en muffins, 2 ljus i o jag med massa presenter i famn. Hon bara stod still o tittade häpen på oss, hehe. till sist flinade hon och jag sade hon måste blåsa två ljus som hon har övat under året. Hon blåste dem, nöööjd efteråt...

Det var så kul att öppna presenter.. hon har börjat fatta att födelsedag är otroligt bra ;) nästa år kommer hon säkert vara galen på sin födelsedag... Hon fick bra o kul saker.. som på bilderna fick hon påslakan till sin säng, även duplo bondgård.

Mamma o Micke kollade in hur hon reagerade på varje presenter o pratade om dem... Sen ville Astrid leka på en gång med duplo bondgård som hon fick från mickes familj. Joona fick hjälpa till att öppna, mamma astrid diskuterade om bondgård...

Självklart på morgonen vill hon ha ägg osm vanligt. Micke o Astrid vid kylskåpet och Astrid precis fått ett ägg i hand.

Födelsedag part2 kommer senare när jag har fått bilder från pappa.

godnatt
Sofia

Kommentarer
Postat av: joona

MYSIGA bilder!!! :D Givetvis ska vi inte sluta sova hos varandra när du flyttat hit... PUSSSS

2011-02-02 @ 22:59:36
Postat av: Pea N

Mysig!! :) Födelsedag blir roligare för varje år!

Benjamin har haft sin 8.e födelsedag i fredags och han gillar det ännu mer! :)

2011-02-02 @ 23:10:46
Postat av: sophie & isabelle <3

mysiga bilder, man ser att astrid brås på dig ;)

snygga brudar. kram

2011-02-02 @ 23:14:48
URL: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Postat av: Elena

Astrid har världens lockar :) Kalaset var mys! Puss på er

2011-02-03 @ 08:28:23
Postat av: elsa

håller med joona! :) väldigt mysigt att vara me på morgonen tihi o även hela dagen fira bästa astrid :) puss!

2011-02-03 @ 13:10:17
URL: http://elsapelsa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysiga bilder!! :) ser fram emot del 2 ;) och emma ser fram emot kalaset :p

2011-02-04 @ 17:47:05
URL: http://sosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0