hjärtat

Mamma hjärtar sin gullegris, Jag är så stolt att jag har gjort allt för henne och kommer alltid göra det. Alltid att finnas för henne. Jag offrar mitt liv o min tid för henne, hon går alltid först.

vad jag saknar henne.... bara en dag jag inte sett henne....
Micke saknar henne med... Det är jobbigt att han måste alltid skiljas henne åt efter varann helg.
Snart kan vi alla vara tillsammans o det blir lätt o normalt för nån gångs skull!
i fredags på morgonen när vi skulle till dagis sade hon Micke.... Jag sa tyvärr Micke jobbar fortfarande hårt och det är nästa helg ni kan träffas. Hon nickade. Vill du krama och busa med honom? hon log o sade Miiiicke! Sen tecknade hon mysssiiggt vill! Hon blir liksom galen av att se Micke på videosamtal.
Det skär mitt hjärta. Hon känner igen rutinmässigt att Micke brukar komma på FREDAG men hon undrade på en fel fredag :(

ja det är jobbigt att skiljas åt ifrån min lilla Astrid :(
Det är bara att vänta tills imorgon hon kommer hem till mammas famn igen.
<3

/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0